Przejdź do głównej zawartości

Piękno pochodzi od Boga

A dzisiaj coś wyjątkowego, co odkryłam w sumie przypadkiem...ale może to wcale nie jest przypadek?
Chcę się podzielić, bo myślę, że warto, a może ktoś jeszcze tam nie trafił.

Moje odkrycie to Skarby Prababuni. Sklep internetowy.
Niby nic, sklepów w Internecie dostatek, a jednak ten jest wyjątkowy.
  • Po pierwsze to, co można tam kupić jest:
    - wyjątkowe
    - piękne
    - zdrowe
    - smaczne
  • Po drugie
    - sklep powstał i prowadzony jest w celu pomagania tym, którzy pomocy potrzebują
O pomyśle i motywach działalności Skarbów Prababuni można, a nawet trzeba poczytać TUTAJ.
Pięknie jest to wszystko opisane.

A już na ostatek tylko wystarczy chyba napisać, że pomysłodawczynią tego cudownego przedsięwzięcia i motorem napędowym jest siostra Małgorzata Chmielewska.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Magda Prokopowicz

Miałam dziś jeszcze nawiązać do tematu modlitwy, bo kiedy pisałam dwa ostatnie posty, pojawiło się w mojej głowie kilka wspomnień i refleksji na ten temat. Jednak dzisiaj będzie zupełnie inny temat. O modlitwie jeszcze napiszę. Dlatego, że obejrzałam film dokumentalny, który bardzo mną poruszył, bardzo mnie wzruszył i bardzo dużo wciąż mi uświadamia. Nie mogę zapomnieć o jego bohaterce . O bohaterce, której już nie ma, która niedawno odeszła.

Kościół to my. Pamiętacie?

foto: Elfin Czy wszyscy już zapomnieliśmy o tym? Przeczytałam wczoraj artykuł Pawła Lisickiego " Europa nie jest drugim Rzymem ". Zanim poczytacie dalej, co chcę powiedzieć, przeczytajcie go. Nie jest długi. Nie napawa optymizmem, bo też sytuacja, w jakiej jesteśmy, nie nastraja do optymizmu. Bardziej chyba jednak od wymowy samego artykułu powaliły mnie niektóre komentarze.

Jak przekonać sceptyka do modlitwy?

Ludzie modlą się z wielu powodów , w wielu intencjach. Modlą się, bo się boją, bo czegoś pragną, kiedy jest im smutno. Modlą się za siebie i za innych. Jedni odmawiają pacierze, recytują jak z automatu, inni odmawiają różaniec , jeszcze inni mówią wprost z serca i z głowy, inni po prostu są - słuchają i patrzą. Jedni wolą modlić się w samotności, inni lubią mieć wokół siebie towarzystwo. Wielu ludzi nie wyobraża sobie dnia bez choćby krótkiej rozmowy z Bogiem . Inni modlą się od czasu do czasu, zwykle wtedy, kiedy ogarnia ich strach. Są także tacy, którzy nie modlą się wcale, nie rozumieją po co komu modlitwa, a nawet wyśmiewają tych, którzy się modlą.